Offertes, facturen en betalen
Wie kan een offerte aanvraag indienen?
Voor de zakelijke ondernemingen die een contract willen aangaan met Van den Noort, bestaat er de mogelijkheid om een offerte aan te vragen voor diverse containers en afvalstromen en daarbij de gewenste ledigingsfrequenties aan te geven. Hiervoor dient u minimaal in het bezit te zijn van een KvK-nummer en wordt een creditcheck uitgevoerd.
Liever persoonlijk contact? Neem gerust contact met ons op. Onze afvalspecialisten voorzien u graag van een advies om tot de beste inzamelmiddelen en eventuele ledigingsfrequenties te komen.
Alle overige bestellingen door particulieren en kleine zakelijke ondernemingen kunnen via ‘Direct regelen - Container bestellen’ worden uitgevoerd en betaald.
Ik ontvang graag een offerte. Hoe vraag ik deze aan?
Mocht u een contract met Van den Noort willen aangaan, kunt u onze zakelijke producten alvast selecteren en aanvragen via een offerte. Hiervoor dient u minimaal in het bezit te zijn van een KvK-nummer en wordt een creditcheck uitgevoerd.
Liever persoonlijk advies en begeleiding, dan staat uiteraard het Sales team van Van den Noort graag voor u klaar. Neem hiervoor contact met ons op via 0162-372554. Onze afvalspecialisten komen graag bij u langs om de mogelijkheden te bespreken en u maximaal te ontzorgen voor uw afvalproces.
Hoe zijn de prijzen opgebouwd?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Alle genoemde prijzen in de webshop zijn all-in “vanaf” prijzen. De prijzen zijn inclusief BTW, plaatsings- en afvoerkosten en 30 dagen huur. Op basis van uw postcode wordt uw regio bepaald en volgt een definitieve prijsweergave. Dus voor dat bedrag bezorgen wij de container bij u, halen wij de container ook weer op en wordt het afval gestort. De (vanaf) prijzen exclusief BTW worden er tussen haakjes achter vermeld en blijven tevens zichtbaar in de orderbevestiging.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Na het indienen van een offerteaanvraag gaan wij graag nader met u in gesprek over de prijsafspraken. Dit is geheel afhankelijk van uw specifieke wensen en onze afvalspecialisten begeleiden u daar graag bij.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Voor bestellingen die via ‘Direct regelen - Container bestellen’ worden uitgevoerd bestaat er de mogelijkheid om via IDEAL te betalen.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Mocht u een contract hebben via Van den Noort kunt u op rekening betalen. Hiervoor dient u minimaal in het bezit te zijn van een KvK-nummer en wordt een creditcheck uitgevoerd. Vraag voor meer informatie een offerte aan of neem contact op met ons Sales team.
Krijg ik een factuur?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Na iedere bestelling via onze webshop wordt een orderbevestiging gestuurd per mail waarna separaat nog een factuur volgt met daarin de betalingsdetails.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: De zakelijke klanten die een contract hebben via Van den Noort kunnen op rekening bestellen. Hiervoor dient u minimaal in het bezit te zijn van een KvK-nummer en wordt een creditcheck uitgevoerd. U ontvangt per maand achteraf digitaal een factuur. Deze factuur dient u binnen 30 dagen te betalen. Voor meer informatie kunt een offerteaanvraag indienen of neem contact op met ons Sales team.
Ik heb vragen over een factuur. Bij wie kan ik daarvoor terecht?
Mocht u vragen of opmerkingen hebben over uw factuur kunt u contact opnemen met onze administratie via 0162-372556.
Ik heb een brief "aankondiging ledigingsstop" ontvangen. Wat moet ik doen?
CONTRACT: Zorg ervoor dat u alle openstaande facturen betaald voor de vermelde datum. Op die manier voorkomt u een ledigingsstop. Mocht u vragen of opmerkingen hebben over uw factuur, kunt u contact opnemen met onze administratie via 0162-372556.
Container huren, plaatsen en ophalen
Mijn container is vol. Hoe dien ik een ophaalverzoek in?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Voor containers die via onze webshop zijn besteld, dient u een ophaalverzoek in door het ophaalformulier in te vullen. Hierbij kunt u het gewenste ophaalmoment aangeven. De containers worden vervolgens, zo goed mogelijk, op deze aangegeven voorkeursdatum opgehaald. Mocht u hierover vragen hebben, kunt u contact opnemen via 0162-372554.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Zodra u een contract met Van den Noort aangaat, zullen er ook diverse afspraken worden gemaakt voor het plaatsen en ophalen (evt. wisselen) van uw container(s).
Kan ik mijn container laten wisselen?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Voor containers die via onze webshop zijn besteld, kunt u een wisselverzoek. Hierbij kiest u direct de nieuw te plaatsen container en geeft u de gewenste wisseldatum aan. De containers worden vervolgens, zo goed mogelijk, op deze aangegeven voorkeursdatum gewisseld. Mocht u hierover vragen hebben, kunt u contact opnemen via 0162-372554.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Zodra u een contract met Van den Noort aangaat, zullen er ook diverse afspraken worden gemaakt voor het plaatsen en ophalen (evt. wisselen) van uw container(s).
Hoe moet ik me aanmelden voor een vervangende lediging voor een feestdag?
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Klanten die een contract hebben met Van den Noort ontvangen enkele weken voor de betreffende feestdag per e-mail de voorgestelde inhaalledigingsdag. Op het moment dat deze inhaaldag voor u niet past, kunt u uw wensen doorgeven via 0162-372554 of koop@vandennoort.nl.
Overigens worden deze betreffende bijzondere dagen en inhaaldagen jaarlijks aan het begin van het jaar aangekondigd via onze Nieuws pagina op de website.
Mijn container is niet volgens afspraak geledigd. Wat moet ik doen?
Van den Noort streeft er altijd naar om de containers op het afgesproken moment te ledigen. Er kan natuurlijk altijd iets tussen komen. Mocht u hierover vragen hebben, dan adviseren wij u om ons te bellen via 0162-372554.
Wie is er verantwoordelijk voor de container?
U als huurder bent verantwoordelijk voor de container.
Waarom moet ik mijn postcode ingeven?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: De prijzen in de webshop van Van den Noort zijn all-in “vanaf” prijzen. Op basis van uw postcode wordt uw regio bepaald en volgt een definitieve prijsweergave. De prijzen zijn inclusief BTW, plaatsings- en afvoerkosten en 30 dagen huur. De (vanaf) prijzen exclusief BTW worden er tussen haakjes achter vermeld en blijven tevens zichtbaar in de orderbevestiging.
Rechtsboven kunt u direct uw postcode opgeven om de actuele prijzen te zien voor uw regio. U kunt dit uiteraar wijzigen wanneer u een container besteld voor een ander afleveradres.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Na het indienen van een offerteaanvraag gaan wij graag nader met uw in gesprek over de prijsafspraken. Dit is namelijk geheel afhankelijk van uw specifieke wensen en onze afvalspecialisten begeleiden u daar graag bij.
Hoe maak ik een account aan?
- Klik rechtsboven op inloggen
- Klik op account aanmaken
- Vul al uw gegevens in
- Klik op registreer
- Uw account is klaar voor gebruik
Heb ik een account nodig voor het bestellen van een container?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Om een bestelling te plaatsen via onze webshop is een account niet noodzakelijk. Bestellingen kunnen zowel als gast als met een account worden uitgevoerd. Een account is echter wel gemakkelijk om in één oogopslag inzicht te krijgen in uw bestellingen en wanneer u nog eens een container bestelt staan al uw gegevens reeds ingevuld.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Voor de klanten die een contract hebben bij Van den Noort is het hebben van een account erg handig om direct inzicht te krijgen van de gehuurde container(s) en de facturen.
Kan ik foliezakken bestellen?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Voor bestellingen die direct uitgevoerd kunnen worden in onze webshop is het helaas niet mogelijk om foliezakken te bestellen, alleen via een offerteaanvraag.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Het is mogelijk om verschillende soorten foliezakken bij ons te bestellen via de offerteaanvraag. Daarbij is het ook direct mogelijk om een zakkenhouder aan te vragen.
Wat gebeurt er als iemand anders afval in mijn container gooit?
U als huurder bent verantwoordelijk voor al het afval wat in de container zit. Wanneer iemand anders hier iets ingooit bent u dus ook verantwoordelijk voor dit afval.
Ik wil mijn container op slot kunnen doen. Is dat mogelijk?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Via onze webshop is het niet mogelijk om sloten te bestellen. De sloten zijn alleen van toepassing voor rolcontainers en gesloten containers. Aangezien die betreffende containers alleen via een offerteaanvraag te bestellen zijn, is het níet mogelijk om een slot direct via onze webshop te bestellen en af te rekenen.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Het is mogelijk om rolcontainers op slot te doen. U dient dit bij de offerteaanvraag aan te geven wanneer dit wenselijk is. Zo kunt dit hangslot direct in het contract laten opnemen en ontvangen bij de aflevering van uw container. U kunt hiervoor altijd advies inwinnen via onze afvalexperts via 0162-372554.
Mijn container heeft een probleem (kapot, afgebrand, gestolen etc.) Wat moet ik nu doen?
Issues zijn altijd vervelend en dient u direct aan ons te melden. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice via 0162-372554, dan kijken we graag samen met u naar een oplossing. Indien nodig dient u tevens aangifte te doen en/of de verzekeraar te informeren.
Ik heb tijdelijk of eenmalig extra afval. Kan ik een extra container bestellen of een extra lediging aanvragen?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Klanten die via onze webshop een container hebben besteld, kunnen te allen tijde een extra container bestellen middels het plaatsen van een nieuwe bestelling via ‘Direct regelen - Container bestellen’.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Mocht u een contract hebben via Van den Noort kunt u tevens altijd een extra container bestellen of een extra lediging aanvragen. Neem hiervoor even contact met ons op via 0162-372554.
Wanneer wordt mijn container geledigd?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Voor de container die via onze webshop is besteld, behoort een ophaalverzoek ingediend te worden. De container wordt vervolgens, zo goed mogelijk, op de aangegeven voorkeursdatum opgehaald. Van den Noort staat voor de beste service en doet er alles aan om de bestelde container(s) op de gevraagde dag te ledigen.
CONTRACT/ OFFERTEAANVRAAG: Raadpleeg voor het ledigen van uw (rol)containers uw ledigingschema. Mocht u vragen hebben over uw ledigingschema, neem dan contact met ons op via 0162-372554.
Welke container heb ik nodig?
Op de eerste plaats kiest u het soort afval dat u wilt laten afvoeren. U krijgt vervolgens alle beschikbare maten containers te zien. Volg daarna de stappen in het bestelproces.
U kunt ook eerst het gewenste formaat container selecteren. U krijgt vervolgens alle afvalstromen te zien, welke middels dat formaat container in te zamelen zijn. Volg daarna de stappen in het bestelproces.
Benieuwd welke afvalstoffen per afvalstroom exact geaccepteerd worden? Raadpleeg dan tevens onze Acceptatievoorwaarden. Voor advies kunt u uiteraard ook altijd contact opnemen met onze afvalspecialisten via 0162-372554.
Mag ik ook ander afval in de container doen?
U mag alleen het afval in de container doen wat valt onder de afvalstroom waarvoor de container besteld is. Raadpleeg onze Acceptatievoorwaarden om erachter te komen wat er wel en wat er niet in de container mag.
Welke afvalstoffen zijn toegestaan in mijn container?
Voor een compleet overzicht welke afvalstoffen er geaccpeteerd wordt per afvalstroom verwijzen wij u graag door naar onze Acceptatievoorwaarden. Daar kunt u per afvalstroom bekijken wat er wel en wat er niet in de container mag.
Hoe vol mag mijn container zijn?
Voor de meeeste afzetcontainers geldt dat u deze max. 20 centimeter boven de rand mag vullen, mits de container nog veilig vervoerd kan worden en er géén voorwerpen uitsteken. Voor gesloten containers geldt dat de deuren en/of luiken na het beladen van de container gesloten moeten kunenn worden.
Wanneer de container te hoog is gevuld of niet volgens bovengestelde overige voorwaarden, mag de chauffeur weigeren de container mee te nemen of te ledigen en kunnen er extra transportkosten in rekening worden gebracht. Zie hiervoor tevens onze Algemene Voorwaarden voor een uitgebreide omschrijving.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Voor rolcontainers, die alleen via een offerte aan te vragen zijn, geldt ook een maximaal gewicht. Dit is afhankelijk van de afvalstroom en kunt u terugvinden in uw contract.
Hoe lang mag de container blijven staan?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: In de prijs via onze webshop zit max. 30 dagen huur inbegrepen. U kunt de container uiteraard eerder laten ophalen. Maar wilt u de container langer laten staan? Dan kan dat ook en betaalt u hiervoor €2,50 per dag. Uw container wordt te allen tijde pas opgehaald wanneer u het ophaalformulier invult.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Zodra u een contract met Van den Noort aangaat, zullen er ook diverse afspraken worden gemaakt over de huurperiode van uw container(s).
Krijg ik bericht wanneer de container geplaatst wordt?
U ontvangt in principe géén (bevestigings)bericht wanneer de container geplaatst wordt.
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Na het plaatsen van een bestelling via onze webshop, ontvangt u een orderbevestiging van uw bestelling per e-mail. Een kopie van deze bevestiging gaat naar onze Planning, die uw bestelling direct in behandeling zullen nemen.
Van den Noort staat voor razendsnelle levering en streven er te allen tijde naar om aan het opgegeven aflevermoment te voldoen. Mocht u hierover toch vragen hebben, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0162-372554.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Zodra u een contract met Van den Noort aangaat, zullen er ook diverse afspraken worden gemaakt voor het plaatsen en ophalen (evt. wisselen) van uw container(s).
Op welke dagen worden containers geplaatst?
De containers van Van den Noort kunnen van maandag t/m zaterdagochtend geplaatst worden. Op zaterdagmiddag en zondag worden géén containers geplaatst.
Kan ik mijn bestelling annuleren of tussentijds wijzigen?
Voor meer informatie omtrent het annuleren en/of tussentijds wijzigen van uw bestelling, verwijzen wij u naar onze Contactpagina of bel ons via 0162-372554. Van den Noort is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van: 07.00 – 17.30 uur en zaterdag van 07.00 – 12.30 uur. Let op: in beide gevallen dient u uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de bevestigde plaatsingsdatum contact met ons op te nemen.
Wanneer wordt mijn container geleverd?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLEN: Nadat de betaling via onze webshop in goede orde is ontvangen, wordt de container binnen 24 uur geleverd (behalve op zaterdagmiddag en zondag). Wilt u de container op een ander moment laten plaatsen, dan kunt u de gewenste datum opgeven tijdens het plaatsen van uw bestelling.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Zodra u een contract met Van den Noort aangaat, zullen er ook diverse afspraken worden gemaakt voor het plaatsen en ophalen (evt. wisselen) van uw container(s).
Kan ik mijn container op de openbare weg laten plaatsen?
Dit verschilt per gemeente. Voor meer informatie adviseren wij u om contact op te nemen met de gemeente.
Moet ik een vergunning aanvragen?
Als u de container laat plaatsen op uw eigen terrein heeft u geen vergunning nodig. Meestal geldt dit ook voor het tijdelijk plaatsen van een container op de openbare weg. Op plekken waar een parkeervergunning van toepassing is, heeft u deze meestal ook nodig voor een container. Bij twijfel adviseren wij contact op te nemen met uw gemeente.
Waar wordt mijn container geplaatst?
De container wordt, indien mogelijk, geplaatst op de door uw aangegeven plek. Wanneer dit niet mogelijk is en u bent niet aanwezig, zal de chauffeur de container neerzetten op een plek die hem het handigst lijkt.
Moet ik aanwezig zijn bij de plaatsing van de container?
Bij voorkeur bent u aanwezig, zodat u de exacte plek van de container samen met de chauffeur kunt bepalen. Kunt u niet aanwezig zijn, dan is het belangrijk dat de exacte plek benaderbaar is voor onze chauffeur en u deze locatie aan ons doorgeeft. U kunt dit invullen tijdens uw bestelproces.
Welk formaat container heb ik nodig?
Het is lastig om exact de grootte van de container te bepalen, maar bij elke container staat een indicatie vermeld van de afmetingen. Probeer aan de hand van uw hoeveelheid afval een goede inschatting te maken. Beter een iets te grote container besteld, dan een te kleine container waardoor u wellicht een tweede container nodig heeft.
Raadpleeg hier onze containers of neem contact op met onze afvalspecialisten via 0162-372554.
Algemeen
Ik heb een algemene vraag. Waar kan ik daarmee terecht?
De meest gestelde vragen staan hier voor u gebundeld. Als het antwoord er niet bij staat, laat dan een bericht achter via onze Contactpagina of bel ons via 0162-372554. Van den Noort is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van: 07.00 – 17.30 uur en zaterdag van 07.00 – 12.30 uur. Raadpleeg hiervoor tevens onze Contactgegevens.
Wie kan producten bestellen bij Van den Noort?
DIRECT EEN CONTAINER BESTELLN: Via onze webshop hebben zowel particulieren als bedrijven de mogelijkheid om een container te bestellen. Particulieren en klein zakelijke ondernemingen kunnen hun producten vinden onder ‘Direct regelen - Container bestellen’ en daar direct middels IDEAL afrekenen.
CONTRACT / OFFERTEAANVRAAG: Voor onze grote zakelijke klanten bestaat er de mogelijkheid om een offerteaanvraag in te dienen, waarbij de betaling op rekening geschied. Hiervoor dient u minimaal in het bezit te zijn van een KvK-nummer en wordt een creditcheck uitgevoerd. Wilt u hierover graag in gesprek? Onze afvalexperts helpen u graag verder! Neem contact met ons op via 0162-372554.
Kan ik als particulier een container bestellen?
Als particulier kunt u in onze webshop via ‘Direct regelen - Container bestellen’ snel en eenvoudig een container bestellen en middels IDEAL afrekenen.
Kan ik als bedrijf een container bestellen?
Zakelijk kunt u een beperkt aantal containers direct bestellen en middels IDEAL afrekenen via ‘Direct regelen - Container bestellen’. Na iedere bestelling wordt een orderbevestiging gestuurd per mail waarin de betalingsdetails te vinden zijn voor uw verdere administratie.
Mocht u een contract met Van den Noort willen aangaan, kunt u onze zakelijke producten alvast selecteren en aanvragen via een offerte. Hiervoor dient u minimaal in het bezit te zijn van een KvK-nummer en wordt een creditcheck uitgevoerd.
Liever persoonlijk advies en begeleiding, dan staat uiteraard het Sales team van Van den Noort graag voor u klaar. Neem hiervoor contact met ons op via 0162-372554. Wij komen graag bij u langs om de mogelijkheden te bespreken en u maximaal te ontzorgen voor uw afvalproces.
Welke Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op mijn bestelling?
Raadpleeg hier onze Algemene Voorwaarden die op alle bestellingen bij Van den Noort van toepassing zijn.
Ik heb een compliment. Waar kan ik hiermee terecht?
Van den Noort luistert graag naar uw mening. In circa 30 seconden kunt u ons beoordelen. Wij werken samen met Klantenvertellen.nl om uw mening in kaart te brengen: KlantenVertellen. U kunt uw compliment ook telefonisch doorgeven via 0162-372554, of plaats uw compliment op onze Facebook pagina.
Ik heb een klacht. Waar kan ik hiermee terecht?
Van den Noort streeft naar een hoge servicewaarde. Laat het ons weten wanneer u een klacht, opmerking of verbeterpunt heeft over de werkzaamheden van Van den Noort. Stuur een bericht via onze Contact pagina of bel onze klantenservice via 0162-372554.
Voldoet Van den Noort aan alle wet- en regelgeving?
Van den Noort voldoet aan alle wet- en regelgeving en volgt hiervoor ook de landelijke standaarden op. Indien u hier meer over wilt weten, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0162-372554.
Is het mogelijk om een rondleiding te krijgen op het terrein?
Van den Noort ontvangt jaarlijks vele verzoeken voor rondleidingen op het terrein. Echter is het erg lastig om op al deze aanvragen in te gaan.
Een bedrijfsbezoek is alleen mogelijk op uitnodiging. De reden hiervoor is dat het werkterrein van Van den Noort niet is ingericht op het voortdurend ontvangen van bezoekers. Op ons terrein staat veiligheid voorop en bovendien kan frequent bezoek op het terrein gemakkelijk de aandacht afleiden van onze medewerkers, die verantwoordelijk zijn voor een constante hoge kwaliteit van de verwerking van onze producten.
Wel streeft Van den Noort ernaar om minimaal 1 keer in de 5 jaar een Open Dag te organiseren waarbij het voor alle geïnteresseerde mogelijk is om een kijkje te nemen op ons terrein. Zo vond er in september 2019 nog een grootschalige Open Dag plaats, waarbij Van den Noort ruim 1.500 bezoekers hebben mogen ontvangen.
Zodra bekend is wanneer de volgende Open Dag plaats vindt, zal dit tijdig gecommuniceerd worden o.a. via onze website.
Ik heb een sponsorverzoek. Hoe dien ik deze in?
Van den Noort vindt het belangrijk te investeren in maatschappelijke initiatieven en ideeën, maar ook om lokale projecten een steuntje in de rug te geven. Jaarlijks bereiken ons vele verzoeken, waardoor wij gedwongen worden om weloverwogen keuzes te maken. Helaas kunnen we niet alle initiatieven steunen. Stuur een bericht via onze Contact pagina en wij beoordelen aan het begin van ieder boekjaar op welke aanvragen wij in zullen gaan.
Kijk op onze pagina Sponsoring voor een actueel overzicht.
Afval
Wat wordt er met mijn afval gedaan?
Op jaarbasis verwerkt Van den Noort 150.000 ton aan afval, waarvan:
- 8% wordt hergebruikt;
- 81% wordt gerecycled;
- 3% wordt verwerkt tot biomassa;
- 6% wordt verbrand met energieopwekking (groene stroom);
- 2% wordt gestort.
Van den Noort streeft naar 100% recycling. Lees op onze pagina Recycling hierover meer details.
Wat zijn Acceptatievoorwaarden?
In onze Acceptatievoorwaarden staat per afvalstroom beschreven wat er wel en wat er niet in de container mag.
Welke afvalstoffen zijn toegestaan in mijn container?
U kunt het totale overzicht van wat er wel en wat er niet in de container mag vinden in onze Acceptatievoorwaarden.
Welke soorten afval kan ik laten afvoeren?
Van den Noort voert vele verschillende soorten afval af. Voor ons complete overzicht verwijzen wij u graag door naar onze afvalstromen. Raadpleeg de details in onze Acceptatievoorwaarden waarbij u per afvalstroom kunt lezen wat er wel en wat er niet in de container mag.
Zijn er ook oplossingen voor gevaarlijk afval?
Van den Noort biedt ook verschillende oplossingen voor gevaarlijk afval. Wanneer u dit wilt afvoeren neemt u contact op met onze klantenservice via 0162-372554. Wij bekijken dan graag samen met u wat de mogelijkheden zijn.
Zijn er ook oplossingen voor wit- en bruingoed?
Voor bruingoed heeft u een huisraad / grofvuil container nodig. Voor witgoed dient u contact op te nemen met onze klantenservice via 0162-372554.
Kan ik ook zelf afval komen afleveren?
Zowel bedrijven als particulieren zijn van harte welkom bij onze Recycling om afval bij ons te komen storten. Hiervoor kunt u terecht bij: Recycling Dongen, De Leest 26, 5107 RC Dongen of bij: Van den Noort Waalwijk, Industrieweg 77, 5145 PD Waalwijk. Check hiervoor tevens de Contactgegevens.